tesla23
ب

یو پی اس دستگاه الکترونیکی و به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است که به منظور تامین برق مورد نیاز برای دستگاه های مصرف کننده طراحی شده است.

این دستگاه نسبت به اختلالات شبکه و قطع برق بسیار حساس است، بنابراین به دلیل حساسیت بالای این دستگاه به قطعی برق و نوسانات برق، در مجتمع های پزشکی و بیمارستانی، کامپیوتری، مخابرات و … برای تامیین برق مورد نیاز دستگاه ها استفاده می شود.

سیستم های یو پی اس این اطمینان را به کار بران خود می دهند که  که پشتیبانی برق در سر جای خود قرار دارد، این امتیاز را دستگاه یو پی اس به کاربران خود می دهد که قبل از قطع شدن برق از اطلاعات خود پشتیبان گرفته و یا آن را ذخیره کنند.

یک سیستم یو پی اس را می توان به عنوان یک بیمه کننده شناخت چون که اطلاعات کامپیوترها را درهنگام قطع برق بیمه می کند. دستگاه های UPS توانایی حفاظت از انواع سیستم های کامپیوتری خانگی ، روتر ها ،مودم ها، تلویزیون های هوشمند و لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر وسایل الکترونیکی را دارا می باشند.

 

 

tesla385

 

وقتی به بررسی این می پردازید که کدام یو پی اس بهترین انتخاب برای مصرف کنندگان خانگی و یا یک دفتر کار کوچک است، به چند مورد باید دقت ویژه ای داشت؟

چه نوع یو پی اسی  برای من مناسب است ؟

با توجه به نیاز شما یو پی اسی که باید از آن استفاده کنید متفاوت است

یو پی اس آفلاین

کامپیوترهای خانگی ، لب تاپ ، مانیتور و تلویزیون های هوشمند

یو پی اس لاین اینتراکتیو 

مودم ، دوربین های مداربسته ، انواع کارت خوان

یو پی اس آنلاین 

کامپیوتر های پیشرفته که بیشتر به عنوان سرور استفاده می شوند.

استابلایزر تمام اتوماتیک T 127 F سارا ۷۰۰ ولت آمپر (VA)

خرید کنید

قیمت یو پی اس

برای خانه ها و دفاتر کوچک یو پی اس ها می تواند کمتر از یک میلیون تا چند میلیون تومان بسته به نوع و کاربرد آن متفاوت باشد . تنوع برند های داخلی و خارجی یو پی اس در بازار بسیار بالاست و خریداران باید محصولی را انتخاب کنند که درعین داشتن قیمت مناسب کیفیت بالایی را هم داشته باشد.

صرفا اگر تصمیم گیری را بر اساس قیمت انجام دهید ، می تواند خطرناک باشد زیراگر خرید با قیمت پایین انجام شود به منزله خرید کالایی متوسط و متوسط به پایین است که سبب بی کیفیتی سخت افزار های درون یو پی اس می شود که سبب آسیب دیدن دستگاه های شما می شود.

هنگام انتخاب یو پی اس،  باید با دقت بررسی کیند. یو پی اس هایی که کیفیت بالا دارند گارانتی آن ها اکثرا مادام العمر یا گارانتی چند ساله ای را در بر دارند.

 

بعضی از یو پی اس ها دارای ویژگی سبز یا همان سازگار با محیط زیست هستند ، این قابلیت را دارند که پریز هایی که استفاده نمی شوند را به صورت خودکار خاموش کنند. . یک سیستم شارژ با توانایی بالا و یک تنظیم کننده ولتاژ خودکار در برخی از دستگاه های UPS نیز به صرفه جویی در مصرف برق کمک می کند، که برای متخصصانی که در خانه و با هزینه کم کار می کنند مناسب است است.

 

 

 

یو پی اس مناسب برای مصرف خانگی 

 

استابلایزر تمام اتوماتیک T 132 S سارا ۲۵۰۰ ولت آمپر (VA)

خرید کنید

بار مصرفی یو پی اس

بار معمولا به تعداد دستگاه هایی که به یو پی اس متصل می شوند گفته می شود. اگر کاربر قصد اتصال تعداد زیادی از دستگاه ها را به یو پی اس داشته باشد  پیشنهاد می شود که یو پی اس هایی را خریداری کنند که ظرفیت ذخیره سازی بیشتری را دارا باشند.

استابلایزر تمام اتوماتیک T 135 S سارا ۳۵۰۰ ولت آمپر (VA)

خرید کنید

اندازه و وزن یو پی اس

برخی از طرح های UPS که برای بازار داخلی طراحی شده اند، برای بارگذاری های بزرگتر بهینه می شوند و در هنگام قطع شدن برق، ابزاری مانند مودم، روتر یا یک شارژر تلفن را روشن نگه می دارند. انتخاب آنچه به نیازهای خاص شما نزدیک تر است شما را مطمئن خواهد کرد که سرمایه گذاری شما با انتظارات منطبق است.

استابلایزر تمام اتوماتیک T 136 S سارا ۶۰۰۰ ولت آمپر (VA)

خرید کنید

باطری یو پی اس

قطعاتی که هنگام قطعی برق ، جریان مورد نیاز را تامین می کنتد باتری های یو پی اس نام دارند. امروزه در بازار تنوع زیادی از اندازه باتری و نوع یو یی اس در بازار وجود دارد که می توان با دست باز کالای مورد علاقه و نیاز خود را انتخاب و خریداری کرد. یو پی اس هایی که اکثرا در دفاتر کوچک یا خانه استفاده می شوند دارای باتری سرباسید هستند. در عین حال  استفاده از باتری یو پی اس لیتیوم یونی به سرعت در حال افزایش است.

استابلایزر تمام اتوماتیک T 138 S سارا ۸۰۰۰ ولت آمپر (VA)

خرید کنید

اتصال به شبکه

می توانند به عنوان ابزار مهم مدیریت شبکه و در دسترس بودن شبکه های محلی  عمل کنند  ، که یکی از ویژگی ها و نکات مثبت یو پی اس های خانگی به شمار می روند. در کل می توان گفت ، برخی از UPS های خانگی توانایی مدیریت بر آنلاین بودن شبکه را دارند و به طور اتوماتیک برق را به یک خروجی هوشمند برای ریستارت مودم و یا روتر می فرستند. با این ویژگی دیگر احتیاجی برای راه اندازی مجدد دستی دستگاه نیست .

 

استابلایزر تمام اتوماتیک T 412 S سارا ۱۲۰۰۰ ولت آمپر (VA)

خرید کنید

قابل حمل بودن یو پی اس

 

بعضی از یو پی اس ها در ابعادی عرضه شده اند که به راحتی قابل حمل هستند ، به این دلیل میتوان آنها را با خود به هر مکانی جا به جا کرد. می توان آن را در جیب یا کیف حمل کرد و تلفن همراه را در هر مکانی شارژ کرد.

باتری های موجود در این دسته از یو پی اس ، لیتیوم یونی هستند که در انتخاب یو پی اس نقش به سزایی داشته وهمچنین باعث عدم سنگینی آن می شود و به راحتی قابل شارژ هستند

 

یو پی اس مناسب برای مصرف خانگی 

 

 

 از زبان تسلا

تسلا یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر و سرویس دهی به مشتریان  با جدید ترین تجهیزات آماده خدمت رسانی است.  برای مشاوره و راهنمایی در مورد خرید محصولات الکتریکی و الکترونیکی به ویژه یو پی اس، از طریق صفحه تماس با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. همکاران ما مفتخر خواهند بود که در کمترین زمان ممکن به تمام سوالات شما پاسخ دهند.

خریداران و مشتریان محصولات ما می توانند با شماره تلفن های زیر با ما تماس بگیرند تا تجهیزات مورد نیاز خود را درخواست کنند.

 

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۸ ۶ ۱ ۲ ۵ ۳ ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۳ ۱ ۲ ۴ ۵ ۶ ۰ ۹ ۱ ۹ ۴ ۵ ۵ ۱ ۸ ۹ ۶ ۰ ۹ ۱ ۰ ۴ ۶ ۰ ۹ ۳ ۹ ۳

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *