cool
ب

معمولا و به خصوص در تابستان که مصرف برق بسیار بالا است نوسانات و اختلالات در شبکه برق رسانی شهری، با مشکل مواجه می‌شود و این امکان وجود دارد که در منطقه های مختلفی از شهر افراد با قطعی برق مواجه شوند. این مشکل می تواند درد سر ساز باشد برای افرادی که از وسایل برقی مانند کولر گازی استفاده می‌کنند زیرا در برابر نوسانات و قطعی برق ،  کمپرسور کولرهای گازی یکی از آسیب ‌پذیرترین قطعات است.

 

 

یو پی اس مناسب برای کولر گازی

 

امروز قصد داریم برای شما وسیله ای به نام یو پی اس را معرفی کنیم که حتی در هنگام قطعی برق بتوانید از کولر گازی استفاده کنید و سبب عدم  خراب شدن کمپرسور آن نیز شوید.  به وسیله‌ ای است که به عنوان یک منبع تغذیه بدون توقف عمل می‌کند یو پی اس گفته می شود. علاوه بر این یو پی اس نقش تنظیم کننده ولتاژ و تثبیت کننده را در موارد مختلف برای کولر گازی بازی می کند.

در واقع این روزها که سیستم برق شهری معمولا با اختلالات و نوسانات شدیدی همراه است، استفاده از یو پی اس برای کولر گازی به عنوان یک سیستم برق اضطراری بسیار مناسب و مفید است.

حال شاید با خودتان بگویید که یو پی اس چه فایده‌ای دارد و چرا خرید آن برای کولر گازی توصیه می‌شود؟ بگذارید جواب این سوال را با یک برآورد ساده برای شما توضیح دهیم. همانطور که می‌دانید کولر گازی یکی از وسایل پر مصرف است یعنی کولر گازی حدود ۸۰ درصد از انرژی برق را دریافت می‌کند و آن را تبدیل به انرژی گرمایشی و یا سرمایشی می‌کند.

در نتیجه اگر قرار باشد در روزهای بسیار گرم کولر گازی به صورت یکسره کار کند، امکان مواجه شدن با یک قبض برق بسیار سنگین و پر هزینه در آخر ماه غیر منطقی نیست. حال شما در نظر بگیرید که برق مصرفی کولر گازی که کم مصرف نیز باشد حدود ۵٫۱ KW بر آورد شده است که اگر یو پی اس برای کولر گازی تهیه شود، به سادگی یو پی اس می‌تواند بین ۴ تا ۵ ساعت جریان الکتریکی مورد نیاز را در کولر گازی فراهم سازد.

پس به این نتیجه می‌رسیم که استفاده از یو پی اس به صرفه جویی در مصرف برق می‌تواند کمک بسیاری کند و اگر تعداد بسیاری از افراد در یک منطقه این روش را پیش بگگیرند امکان قطعی یا نوسانات شدید برق در آن ممنطقه نیز به شدت کاهش پیدا می‌کند.

 

یو پی اس برای کولر گازی و چیلر

با گرم شدن روز به روز دمای هوا و کاهش کارایی کولر‌های آبی قدیمی در حال حاضر بسیاری از افراد به فکر تهیه کولر گازی برای محیط های خانگی و اداری به خصوص مراکز در مانی و بیمارستانی خود هستند زیرا اینگونه از کولر ها بازدهی چندین برابری نسبت به کولر های آبی داشته، سر و صدای کمتری را نیز به همراه دارد و به آب نیز برای خنک سازی نیازمند نمی باشد.

در بسیاری از شهرهای گرم و بیابانی ایران به دلیل افزایش دما در فصل تابستان حتما می بایست از کولر های گازی برای خنک سازی استفاده نمود، حتی در برخی شهر هایی مانند زاهدان و یا خوزستان در برخی از روزها دمای هوا به حدی افزایش می یابد که در صورتی که برای دقایقی به هر دلیلی کولر گازی از کار افتد افراد حاضر در منزل و یا محل کار با گرمازدگی و دمای بسیار زیادی رو به رو خواهند بود.

یکی از دلایلی که باعث از کار افتادگی کولر گازی خواهد شد سوختگی برد‌ها و یا خرابی قطعات استفاده شده در آن می باشد، از عمده دلایلی که می تواند در خرابی های کولر گازی تاثیر گذار باشد نوسانات جریان برق می باشد، با توجه به اینکه در این شهر‌ها کولر گازی می بایست برای مدت زمان زیادی در روز روشن باشد از این رو این نوسانات برقی تاثیر خود را بیش از پیش بر روی کولر گازی خواهد گذاشت.

 

 

این در حالی است که در فصل تابستان نیز ممکن است با مشکل قطعی برق نیز مواجه بود و به همین دلیل کولر گازی از کار افتد و می بایست برای هر دو این شرایط فکری نمود که در تمامی شرایط همواره دستگاه کولر گازی به فعالیت خود ادامه داده و از گرمازدگی افراد جلوگیری نماید.

نقش یو پی اس برای کولر گازی

همانطور که گفته شد نوسانات برقی یکی از دلایل خرابی کولر گازی می باشد، در صورتی که شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که از کولر گازی برای خنک سازی محیط مسکونی و یا اداری خود استفاده می کنید بهتر است با توجه به افزایش قیمت خرید کولر گازی و همچنین افزایش هزینه تعمیر آن بیش از قبل از کولر گازی خود مراقبت نمایید.

شما می توانید با تهیه یک یو پی اس برای کولر گازی جلو نوسانات برقی را به خوبی گرفته و دستگاه کولر گازی خود را از آسیب دیدگی از بابت نوسانات برقی حفظ نمایید. همچنین می توانید با خرید یو پی اس برای کولر گازی خود از باتری های موجود در آن برای مواقعی که برق شهری قطع شده است استفاده نمایید و در این زمان ها نیز همواره از کولر گازی خود بدون مشکل استفاده نمایید.

یو پی اس مناسب برای کولر گازی

از زبان تسلا

 

چنان قصد خرید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی را برای مراکز درمانی و بیمارستانی، تجهیزات پزشکی، منازل مسکونی، ادارجات و سازمان ها، آسانسورها و بالابرها، خودپردازها، کرکره برقی، کولرهای آبی و گازی، سیستم های کامپیوتری، سیستم های مخابراتی، دیتا سنترها، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات ایمنی، آزمایشگاه ها، تجهیزات روشنایی و … دارید، می توانید با ما در تماس باشید. همکاران و کارشناسان تحصیل کرده ما در تسلا با کمال میل آماده هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشند.

 

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۸ ۶ ۱ ۲ ۵ ۳ ۰ ۲ ۱ - ۸ ۸ ۳ ۱ ۲ ۴ ۵ ۶ ۰ ۹ ۱ ۹ ۴ ۵ ۵ ۱ ۸ ۹ ۶ ۰ ۹ ۱ ۰ ۴ ۶ ۰ ۹ ۳ ۹ ۳

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *